مرکز دانلود فایل های آموزشی رشته تربت بدنی و علوم ورزشی

مرکز دانلود فایل های آموزشی رشته تربت بدنی و علوم ورزشی
هوش مصنوعی طراحی برنامه غذایی SPTylish

۱۵ مطلب در فروردين ۱۴۰۲ ثبت شده است

روش دلال برای پول درآوردن چیه؟

کارآفرینیبه روش دلال

روش دلال برای پول درآوردن چیه؟ یا چرا یک دلال هیچ گونه نگرانی برای شکست خوردن ندارد؟ بیایید کاملتر به قضیه نگاه کنیم. شاید با این جمله من موافق باشید که «اگه در تجارت هیچ هزینه ای را متقبل نشویم، دیگه برای ما شکست خوردن معنی ندارد».
این جمله جواب سوال دوم رو خیلی خیلی آسون میکنه. تنها دلیل نگرانی ما انسان ها در تجارت شکست خوردن است. شکستی که ناشی از، از دست دادن سرمایه مادی ما است. این رفتار کاملا منطقی است و هیچ کس دوست ندارد گرفتار چنین چالشی شود حتی اگر احتمال پیروزی ۵۰ ۵۰ باشد.
با این حال در تجارت افرادی را میبینیم که هیچ گونه ترسی در انجام معامله ندارند و بدون نگرانی معامله هایی انجام میدهند و سود میکنند. بدون اینکه نگران از دست دادن سرمایه خود باشند، چرا؟
این افراد هنگام معامله به دو گروه تقسیم میشوند. اول گروهی که واقعا از نتیجه مطلوب معامله و سود آن، بالا ۸۰ درصد اطمینان دارند، دوم گروهی که در معامله هیچ هزینه ای پرداخت نمی‌کنند. در این مقاله به خاطر جیب خالی و رویایی بزرگی که باید به آن برسیم، گروه دوم را مورد بررسی قرار خواهیم داد.
 

ادامه مطالب

۲۹ فروردين ۰۲ ، ۱۵:۳۴ ۰ نظر
حامد عثمانی

کارآفرینی و راه اندازی کسب و کار بدون سرمایه تضمینی از حامد عثمانی PDF

کارآفرینی به روش حامد عثمانی

 

ارآفرینی و راه اندازی کسب و کار تضمینی، در قالب فایل PDF به شیوه کاربردی حامد عثمانی، از ایده تا درآمد. یک فایل بی نهایت عالی و کاربردی در جهت راه اندازی کسب و کار و یا به عبارت بهتر کارآفرینی بدون سرمایه اولیه، از صفر مطلق و قابل اجرا در هر حوزه کاری. اگر شما مسیر را به خوبی یاد بگیرید، برای راه اندازی کسب و کار خود نیازی به حتی یک ریال پول ندارید. آن چه لازم است در همین فایل یا یک جلسه به شما گفته میشود.
از زبان حامد عثمانی متخصص راه اندازی و توسعه کسب و کار:
با عرض سلام و ارادت خدمت دوستان عزیز و عاشقان راه سعادت و ثروت، خدا را شکر می‎کنم توانستم یک فایل بی نهایت عالی و کاربردی در جهت راه اندازی کسب و کار و یا به عبارت بهتر کارآفرینی بدون سرمایه اولیه آماده کنم. همچنین سپاس گذارم از خداوند که دنیا را با قوانین بی نظیری خلق کرده که هر چیزی با استفاده از این قوانین دست یافتنی و ممکن است. مطمئن باشید در هیچ کتابی، کلاسی و یا دوره ای این تجربیات و اطلاعات را نمیتوانید پیدا کنید. به هر حال این یک پیشنهاد ویژه برای راه اندازی کسب و کار خود شما میباشد و تبلیغ یا عضویت برای یک شرکت های هرمی، بازاریابی، ارز دیجیتال و یا هر موردی از این قبیل موارد نیست. اگر میخواهید خودتان کسب و کار خودتان را راه اندازی کنید و نگران هزینه ها هستید، این نقشه راه رسیدن به هدف است.

 بدون شک همین فایل میتواند برای شروع یک قدم بی نهایت عالی برای حرکت و رد شدن از هزینه ها اولیه باشد. با این فایل زیربنای یک کسب و کار شما شکل میگیرد و نتیجه عالی خواهد داد. امیدوارم توضیحات داده شده تصویر روشنی از نتیجه این فایل در ذهن شما ایجاد کرده باشد. پس با مطالعه و عمل با به محتوای این فایل به استقبال پول ساخته شده توسط خودتان بروید. اگر به توضیحات بیشتری در ااین خصوص نیاز دارید از لینک زیر ادامه دهید

 

اطلاعات بیشتر و دریافت کتابچه PDF

۲۷ فروردين ۰۲ ، ۰۲:۴۷ ۰ نظر
حامد عثمانی

دانلود یادگیری حرکتی مگیل در قالب فایل پاورپوینت

یادگیری حرکتی مگیل

 

دانلود یادگیری حرکتی مگیل، در قالب فایل پاورپوینت با 13 اسلاید میباشد. این فایل عالی دقیقا اون چیزه که شما باید درباره یادگیری حرکتی بدانید. درباره واژهای مرتبط با مهارتهای حرکتی، از قبیل مهارت، حرکت و اعمال حرف زده است. روشهای طبقه بندی تک بعدی از جمله: اندازه دستگاه عضلانی مورد نیاز، تمایز حرکات، ثبات محیط و طبقه بندی جنتایل (دو بعدی) را به طور مفصل توضیح داده و به جزئیات آنپرداخته است. در پایان یک جدول عالی درمورد نقش عمل و بافت محیطی را بررسی کرده است. اگه درباره چیزهایی که اینجا شنیدید، به دنبال مطلب هستید دقیقا این همون فایلی است که به آن نیاز دارید. کم حجم، کاملا قابل درک و قابل ویرایش. امیدوارم توضیحات بنده کمکتون کرده باشد تا تصویری پیش از دریافت این فایل برای خود تجسم کنید.

 

دریافت

۲۷ فروردين ۰۲ ، ۰۲:۴۱ ۰ نظر
حامد عثمانی

آموزش راه اندازی کسب و کار بدون سرمایه اولیه

حامد عثمانی مدرس دوره های کارآفرینی

آموزش راه اندازی کسب و کار بدون سرمایه اولیه

با سلام و ارادت خدمت دوستان عزیز، امیدوارم حالتون عالی باشه و جیباتون پر پول. امروز تصمیم گرفتم هر آنچه درباره کارآفرینی، راه اندازی یک کسب و کار و یا خود اشتغال زایی یاد گرفتم به شما هم آموزش بدم. پس نیازی به توضیح نیست فقط ویدیو رو با دقت تا آخر تماشا کنید و تصمیمتون رو بگیرید. آیا به دنبال ایجاد شغل برای خودتون هستید یا نه؟
توضیحات کامل در ویدیو داده شده است. اگر سوالی یا مشورتی بود بنده تمام و کمال در خدمت شما هستم.

 

مشاهده ویدیو

 

برای دریافت آموزش از ای دی تلگرام (@hamed6iran) و یا شماره تماس (09158353316) استفاده نمایید.

 

برای سایر آموزش ها کلیک کنید.

۱۲ فروردين ۰۲ ، ۰۱:۳۵ ۰ نظر
حامد عثمانی

آموزش طراحی برنامه سالانه

طراحی برنامه سالانه ترمینی

آموزش طراحی برنامه سالانه زمانبندی تلاشی است، به منظور کمی کردن و تقسیم فرآیند تمرین. به دوره های زمانی با مدت زمان، اهداف و تاکید تمرینی متفاوت جهت هدفمند کردن تمرین و به اوج رساندن ورزشکار در زمان مسابقه و رقابت اصلی است. این فایل در قالب فایل پاورپوینت در 40 اسلاید تهیه و تنظیم شده است. میتوانید با این فایل یک برنامه سالانه تمرینی خوب طراحی نمایید.

 

دریافت

۱۰ فروردين ۰۲ ، ۲۱:۵۲ ۰ نظر
حامد عثمانی

طرح درس مهارت های بنیادی و قدرت عضلانی در 6 جلسه

طرح درس

طرح درس مهارت های بنیادی و قدرت عضلانی در 6 جلسه، یک فایل عالی و بینظر میباشد. که مهرارت بنیادی پریدن رو به خوبی برنامه ریزی کرده است. همچنین بازی های کلاسی و شیرین کاری و حرکات تقلیدی را در فایل ورد با 6 صفحه که کاملا قابل ویرایش میباشد، به نمایش گذاشته است. در این فایل ابتدا جدول زمانبندی شده کلی جلسات از جمله:
مراحل تمرین (آمادگی، مرحله پیاده کردن هدف، مرحله بازگشت به حالت اولیه)
زمان به دقیقه
نوع تمرین
شرح تمرین
طرح درس مهارت های بنیادی و قدرت عضلانی با جزئیات و شرح کامل بیان شده است. و در ادامه برای هر جلسه جدولی آورده شده است، که هدف کلی و حیطه های شناختی، حیطه روانی حرکتی، حیطه نگرشی و در پایان ارزشیابی را کامل شرح داده است. برای هر جلسه یکی از موارد عنوان شده چابکی، مهارت بنیادی، نرمش و بازی، شیرین کاری و حرکات تقلید هدف کلی این طرح درس 6 جلسه ای قرار گرفته است.

 

 

دریافت

 

 

۱۰ فروردين ۰۲ ، ۲۱:۴۹ ۰ نظر
حامد عثمانی

طرح درس 6 جلسه ای برای چابکی و باز و بسته کردن و نرمش

طرح درس مهارت های ورزشی

طرح درس 6 جلسه ای چابکی و مهارت های بنیادی باز و بسته کردن، نرمش و بازی های کلاسی و همچنین شیرین کاری و حرکات تقلیدی، در فایل ورد با 6 صفحه که کاملا قابل ویرایش میباشد. در این فایل ابتدا جدول زمانبندی شده کلی جلسات از جمله:
مراحل تمرین (آمادگی، مرحله پیاده کردن هدف، مرحله بازگشت به حالت اولیه)
زمان به دقیقه
نوع تمرین
شرح تمرین
طرح درس 6 جلسه ای چابکی و مهارت های بنیادی باز و بسته کردن
با جزئیات و شرح کامل بیان شده است. و در ادامه برای هر جلسه جدولی آورده شده است، که هدف کلی و حیطه های شناختی، حیطه روانی حرکتی، حیطه نگرشی و در پایان ارزشیابی را کامل شرح داده است. برای هر جلسه یکی از موارد عنوان شده چابکی، مهارت بنیادی، نرمش و بازی، شیرین کاری و حرکات تقلید هدف کلی این طرح درس 6 جلسه ای قرار گرفته است.

 

دریافت

۱۰ فروردين ۰۲ ، ۲۱:۴۷ ۰ نظر
حامد عثمانی

طرح درس 6 جلسه ای چابکی 2 و مهارت های بنیادی

طرح درس ورزشی

طرح درس 6 جلسه ای چابکی 2 و مهارت های بنیادی باز و بسته کردن، نرمش و بازی های کلاسی و همچنین شیرین کاری و حرکات تقلیدی، در فایل ورد با 6 صفحه که کاملا قابل ویرایش میباشد. در این فایل ابتدا جدول زمانبندی شده کلی جلسات از جمله:
در این طرح درس مراحل تمرین (آمادگی، مرحله پیاده کردن هدف، مرحله بازگشت به حالت اولیه)
زمان به دقیقه
نوع تمرین
شرح تمرین
طرح درس 6 جلسه ای چابکی 2 و مهارت های بنیادی باز و بسته کردن
با جزئیات و شرح کامل بیان شده است. و در ادامه برای هر جلسه جدولی آورده شده است، که هدف کلی و حیطه های شناختی، حیطه روانی حرکتی، حیطه نگرشی و در پایان ارزشیابی را کامل شرح داده است. برای هر جلسه یکی از موارد عنوان شده چابکی، مهارت بنیادی، نرمش و بازی، شیرین کاری و حرکات تقلید هدف کلی این طرح درس 6 جلسه ای قرار گرفته است.

 

دریافت

۱۰ فروردين ۰۲ ، ۲۱:۴۵ ۰ نظر
حامد عثمانی

طرح درس 6 جلسه ای آمادگی جسمانی و مهارت بنیادی

xvp nvs ,vcad

طرح درس 6 جلسه ای آمادگی جسمانی و مهارت بنیادی هل دان و کشیدن، در قالب فایل ورد (Word) و قابل ویرایش میباشد. آشنایی با سازماندهی کلاس - فاکتور آمادگی جسمانی – مهارت بنیادی هل دادن و کشیدن - نرمش و بازی های کلاسی - شیرین کاری و حرکات تقلیدی - ارزشیابی عناوین و هدف کلی هر جلسه است. و برای هر کدام از این جلسات یک جدول طراحی شده است که در تصویر بالا جلسه اول یعنی آشنایی با سازماندهی کلاس مشخص است. بقیه جلسات این طرح درس 6 جلسه ای آمادگی جسمانی و مهارت بنیادی، به همین شکل طراحی شده است و مطالب بسیار با ارزش و بازی های فوق العاده مفید برای دانش آموزان ابتدایی شرح داده شده است. این طرح درس 6 جلسه ای میتواند به خوبی از پس اداره یک کلاس ورزشی رده سنی ابتدایی برآید و الگوی مفید در جهد طراحی یک طرح درس روزانه با جلسات بیشتر باشد.

 

دریافت

۱۰ فروردين ۰۲ ، ۲۱:۴۳ ۰ نظر
حامد عثمانی

طرح درس 6 جلسه ای انعطاف پذیری و لی لی کردن

دانلود طرح درس مهارت های بنیادی با 6 جلسه

طرح درس 6 جلسه ای انعطاف پذیری و لی لی کردن - نرمش و بازی های کلاسی - شیرین کاری و حرکات تقلیدی در فایل قابل ویرایش ورد که 6 صفحه میباشد. این فایل به صورت جدول طراحی شده است. و از موارد چون هدف کلی که یکی از موضوعات بالا برای هر جلسه عنوان شده است گرفته تا زمان هر جلسه و جدول برنامه کلاسی هر جلسه به این صورت که در ستون اول مراحل تمرین با موضوعات آمادگی، مرحله پیاده کردن هدف و مرحله بازگشت به حالت اولیه. ستون دوم زمان هر یک از مراحل تمرین به دقیقه مشخص میباشد. ستون سوم نوع تمرین و در آخر شرح تمرین بیان شده است. طرح درس 6 جلسه ای برای 6 جلسه با هدف کلی آشنایی با سازماندهی کلاس - انعطاف پذیری و لی لی کردن - نرمش و بازی های کلاسی - شیرین کاری و حرکات تقلیدی - ارزشیابی طراحی شده است.

 

دریافت

۰۶ فروردين ۰۲ ، ۱۵:۱۳ ۰ نظر
حامد عثمانی