مرکز دانلود فایل های آموزشی رشته تربت بدنی و علوم ورزشی

مرکز دانلود فایل های آموزشی رشته تربت بدنی و علوم ورزشی
هوش مصنوعی طراحی برنامه غذایی SPTylish

۹ مطلب در خرداد ۱۴۰۲ ثبت شده است

بررسی دعا کردن از دیدگاه نهج البلاغه درس تفسیر موضوعی قرآن

بررسی دعا تفسیر موضوعی قرآن

 

بررسی دعا کردن از دیدگاه نهج البلاغه برای درس تفسیر موضوعی قرآن، که در 5 صفحه A4 آماده شده است. این فایل ورد و قابل ویرایش میباشد. و به بررسی و بیان دلایل اینکه چرا دعاها ما مورد اجابت قرار نمیگیرد و ما به خواسته هایمان نمیرسیم پرداخته شده است. علاوه بر این که اطلاعاتی فوق العاده در اختیار ما قرار میدهد و ما را در اجابت دعا و خواسته هایمان راهنمایی میکند. یک فایل تحقیق عالی درباره اجابت دعا و خواسته ها هم است، که برای درس تفسیر موضوعی قرآن یا تفسیر نهج البلاغه مناسب میباشد. میتوانید با این فایل 5 صفحه ای بررسی دعا کردن از دیدگاه نهج البلاغه یک ارائه خوب سر کلاس داشته باشید و یا به عنوان یک کار تحقیقاتی نمره ای از استاد یا دبیر خود دریافت نماید.

 

دریافت

 

 

۲۷ خرداد ۰۲ ، ۱۰:۳۹ ۰ نظر
حامد عثمانی

تکواندو و نقاط حساس در ورزش های رزمی

آموزش تکواندو و نقاط حساس بدن

 

تکواندو و نقاط حساس در ورزش های رزمی و همچنین اصول پایه دفاع شخصی در یک فایل، که در قالب فایل پاورپوینت میباشد. سه موضوع مورد بحث را در 18 اسلاید به صورت عالی و کاربردی توضیح داده است. در این فایل برای درک بهتر از نقاط حساس بدن تصاویر را به کاربرده است. تکواندو را تعریف، علت نام گذاری را شرح داده و تاریخچه آن را بیان کرده است. نقاط حساس بدن در ورزش های رزمی را موردی توضیح داده است. و در پایان به اصول بنیادی دفاع شخصی پرداخته و آنچه برای دفاع شخصی لازم است را بیان میکند. این فایل میتواند کمک زیادی برای ورزشکاران و مربیان رزشته های رزمی جهت جلو گیری از آشیب و مشکل بکند. البته میتواند کار کلاسی قابل ویرایش برای دانشجویان کارشناسی جهت ارائه به استاد باشد.

 

 

دریافت

 

۲۷ خرداد ۰۲ ، ۱۰:۳۶ ۰ نظر
حامد عثمانی

طرح در 16 جلسه‌ای تنیس روی میز ورزش های گروهی

طرح درس بدمینتون کارورز ی ورزش های گروهی

طرح در 16 جلسه‌ای تنیس روی میز ورزش های گروهی در فایل ورد قابل ویرایش . محتوای این فایل به صورت جدول مطابق شکل یالا که شامل موضوع و هدف- سازماندهی و زمان میباشد. 16 جلسه به طور شفاف آماده و تهیه گرده است. امیدوارم با دریافت این فایل نهایت استفاده چه در تدریس این رشته و چه برای دریافت نمره ببرید.

۱۹ خرداد ۰۲ ، ۱۱:۴۸ ۱ نظر
حامد عثمانی

طرح درس 16 جلسه‌ای هندبال کارورزشی کارهای گروهی

طرح درس هندبال کارورزی ورزش های گروهی

طرح درس 16 جلسه‌ای هندبال کارورزشی رشته ها و ورزش های گروهی. در قالب فایل قابل ویرایش ورد. این فایل در 16 جلسه تمرینی به شکل جدول طراحی شده است. میتوانید تمامی مطالب آن را ویرایش و بهش اضافه یا کم کنید. طرح درس یک نقشه راه برای اجرای و اداره یک کلاس میباشد و در این خصوص برای هر مربی و معلم ورزشکاری استفاده از آن حیاتی و ضروری است. با دریافت این فایل به بهترین شکل ممکن کلاس را اداره و یا کار کلاسیتون رو انجام و نمره بگیرید.

 

 

دریافت

 

 

۱۹ خرداد ۰۲ ، ۱۱:۴۶ ۰ نظر
حامد عثمانی

انواع سوپرست ها در بدنسازی و پروزش اندام

انواع سوپر ست ها در بدنسازی

انواع سوپرست ها در بدنسازی و پروزش اندام در یک فایل پی دی اف (PDF) با 3 صفحه که بسیار خوانا و مفید میباشد. در این فایل یاد میگیرید برای گرفتن نتیجه ای که به دنبال آن هستید، از قبیل کاهش چربی و کات، افزایش حجم و رشد عضله و ... باید از کدام سیستم تمرینی سوپرست استفاده کنید و هر کدام چه کاربرد و نتیجه ای به همراه دارد. در همین خصوص سایت ما به خوبی و شفاف به بیان و توضیح سه نوع سیستم سوپرست پرداخته است که بسیار کاربردی و حیاتی میباشد این سیستم ها عبارتند از:
1- سوپرست آنتاگونیست یا مخالف
2- سوپرست بالاتنه / پایین تنه
3- سوپرست در یک ست واحد یا ترکیبی
دوستان مربی، ورزشکار و یا مدرسین عزیز، شما میتوانید با مطالعه این فایل انتخاب خوبی برای طراحی یک برنامه تمرینی مناسب داشته باشید. توضیحات این فایل کوتاه و در رابطه با همین موارد ذکر شده بالا یعنی 3 سوپرست میباشد. اما همراه بودن مثال در توضیحات هر کدام درک و فهم شما از این نوع سیستم ها دو چندان خواهد شد. شما اگر مربی بدنساز و پرورش اندام یا مربی سایر رشته ها و یا حتی خود ورزشکار هستید. دانستن محتوای این فایل برای شما ضروری میباشد.

 

دریافت

 

۱۹ خرداد ۰۲ ، ۱۱:۴۱ ۰ نظر
حامد عثمانی

طرح درس 32 جلسه‌ای هندبال کارورزی ورزش گروهی

طرح درس 16 جلسه ای هندبال

طرح درس 32 جلسه‌ای هندبال کارورزی ورزش گروهی در فایل قابل ویرایش ورد (word) میباشد. این فایل را به راحتی ویرایش کنید و طرح درس دلخواه خود را از محتوای این فایل طرح درس 32 جلسه ای هندبال تهیه و آماده کنید. جداول این این طرح درس به خوبی و با رنگ بندی خوب و فونت عالی است و 32 جلسه را با هدف کلی، مرحله و بدنه اصلی تمرین، بعد تمرین، آمادگی (گرم کردن عمومی واختصاصی) زمان را در خود جای داده است.

 

 

دریافت

۱۸ خرداد ۰۲ ، ۱۲:۵۹ ۰ نظر
حامد عثمانی

دانلود موزیک آکاشیک شماره 3

دانلود موزیک آکاشیک

دانلود موزیک آکاشیک شماره 3 با 6 دقیقه تمرکز. درباره موزیک های آکاشیک چیزی میدونید؟ اگه دوست دارید در این باره اطلاعات کسب کنید بهتره به موزیک آکاشیک شماره 1 برید و توضیحاتش رو با دقت بخونید خیلی جذابه و آگاهی دهنده. اینکه چگونه این موزیکا رو گوش بدین بستگی به تمرکزخودتون داره اما برای من هنگام پیاده روی، هنگام شکر گذاری، هنگام ریلکس کردن یا مدیتیشن با هندزفری خیلی میچسبه. اینو دریافت کنید، هندزفری یا هدفن بزارید و چشماتونو ببندین و به درون خودتون عمیق بشید. چون همه آگاهی ها در درون شما هست.

 

 

 

دریافت

۱۸ خرداد ۰۲ ، ۱۲:۵۷ ۰ نظر
حامد عثمانی

سیستم تمرینی هرمی صعودی و معکوس در بدنسازی و پرورش اندام

سیستم تمرینی هرمی صعودی و معکوس

سیستم تمرینی هرمی صعودی و معکوس در بدنسازی و پرورش اندام، که بدون شک محبوب ترین و مهم و معروف ترین سیستم تمرینی در بین ورزشکاران رشته پرورش اندام همین سیستم هرمی میباشد. که معمولا در دو یا سه شکل مختلف تشریح میشود. دانستن این محتوا برای هر ورزشکاری بخصوص مربیان بدنساز و پرورش اندام خیلی خیلی ضروری است. با اجرای این اطلاعات نتیجه های چشم گیری در خود و یا شاگردان خود خواهند دید. با بررسی این فایل خواهید دانست برای افرادی که قصد افزایش حجم عضله را دارند کدام نوع سیستم هرمی ضروری و مفید است. این فایل در قالب فایل pdf و 3 صفحه دارد به خوبی به توضیحات در خصوص این صحبت ها پرداخته است.

 

 

دریافت

۱۸ خرداد ۰۲ ، ۱۲:۵۴ ۰ نظر
حامد عثمانی

دانلود موزیک آکاشیک akashik شماره 2

دانلد موزیک آکاشیک

دانلود موزیک آکاشیک akashik شماره 2 که بسیار بسیار زیبا و آزاد کننده روح میباشد. با این موزیک مدتی هست زندگی میکنم، بخصوص زمانی که میخوام به ایده یا موضوعی عمیق بشم هندزفری میزارم گوش میدم. باور کنید انقد الهامات زیادی از جانب خداوند دریافت میکنم که هیرت زده میشم که واقعا چقدر میتونه یک موزیک مفید باشه. در مورد اینکه آکاشیک چی هست تو توضیحات موزیک آکاشیک شماره 1 کامل در موردش گذاشتم حتما بخونید چون حرفای من تنها نیست و هستن عزیزانی که پی به این قدرت بی اندازه برده اند.
بنا به تجربه خودم یه حرفی رو میخوام بزنم و اون اینکه، این موزیکا برای هر انسانی ضروریه و در شرایط حال تنها راهی که ما میتونیم آزادی واقعی حتی در فکر کردن داشته باشیم و اسیر ماتریکس و هزارتوی این شرایط نباشیم. دانلود کنید گوش بدین، الهام بگیرید و زندگی خودتون رو خودتون بسازید با لذت بردن، با احساس آرامش، با ارتباط با خداوند بزرگ و با ارسال فرکانس قوی.
امیدوارم از این موزیک لذت ببرید چون این موزیک کاری میکنه واقعا انتظارشو ندارید، برای برخی با همون بار اول و برخی با بار ها و بارها گوش دادن. بستگی به اعتماد شما عزیزان به این موزیک های آکاشیک داره.

 

 

دریافت

۱۸ خرداد ۰۲ ، ۱۲:۵۰ ۰ نظر
حامد عثمانی