مرکز دانلود فایل های آموزشی رشته تربت بدنی و علوم ورزشی

مرکز دانلود فایل های آموزشی رشته تربت بدنی و علوم ورزشی
هوش مصنوعی طراحی برنامه غذایی SPTylish

۴ مطلب در آبان ۱۴۰۲ ثبت شده است

آموزش و ارائه تکنیک فوتسال در سه فایل به صورت یکجا

تکنک های فوتسال فایل پی دی اف

آموزش و ارائه تکنیک فوتسال در سه فایل ورود، پی دی اف و پاورپوینت به صورت یکجا در فایل زیپ. در این فایل از همان ابتدا به تعریف تکنیک های فوتسال میپردازد، مهارت را بیان میکند،  انواع تکنیک های انفرادی و گروهی را بیان میکند همچنین در این فایل به اکثر و تاحدودیمیتوان گفت تمامی تکنیک های فوتسال را بیان و به توضیح و جزئیات آن پرداخته است.از آنجا که دو فایل ورد و پاورپوینت این مجموعه قابل ویرایش میباشد. میتوانید جهت استفاده شخصی برای خود ویرایش و موارد کم یا اضافه کنید. 

 

دریافت

 

۲۹ آبان ۰۲ ، ۲۳:۲۳ ۰ نظر
حامد عثمانی

طرح درس بسیار کاربردی هاکی داخل سالن 12 جلسه ای

طرح درس هاکی داخل سالن

طرح درس هاکی داخل سالن 10 جلسه ای در دو فایل ورد (قابل ویرایش) و پی دی اف در قالب زیپ مورد استفاده اساتید گرامی و معلمان در مدارس و آموزش های خصوصی طراحی شده است. این فایل از پایه طراحی شده و جلسات اول مهارت های پایه آموزش داده شده و تمرینات داده شده است. طرح درس هاکی در زمان  60 دقیقه ای است، که با توجه به هدف تمرینی زمان گرم کردن، تمرین و آموزش متغیر است. و همچنین تمرینات هم تغییر می یابد و به جرات میتوان گفت بهترین و کاربردی ترین طرح درس در رشته هاکی میباشد  

 

دریافت 

۲۹ آبان ۰۲ ، ۲۲:۴۱ ۰ نظر
حامد عثمانی

طرح درس دو و میدانی 16 جلسه ای فایل Word و PDF

طرح درس دو میدانی سهند پارس

طرح درس دو و میدانی 16 جلسه ای با فرمت های ورد و پی دی اف. این فایل در یک فایل زیپ به صورت یک جا در اختیار شما قرار میگیرد که میتوانید ورد آن را ویرایش و به دلخواه تغییر دهید، 16 جلسه این فایل به شما امکان میدهد تا در اداره یک کلاس به خوبی بتوانید روند آموزش را طی کنید و مدیریت داشته باشید. همچنین این فایل به درد افرادی میخورد که دوست دارند پروژه درسی خود را کامل و از نمره ای که استاد به آن اختصاص داده نهایت بهره رو ببرند . تمامی محتوای این فایل به دست همکاران شرکت ورزشی سهند طراحی و با همکاری دانشجوی ذکر شده به عنوان کارآموز طراحی شده است. سایر طرح درس های ورزشی را جستجو نمایید و طرح درس خاص و رشته مورد علاقه خود را پیدا کنید.

 

 

دریافت

۲۸ آبان ۰۲ ، ۲۲:۰۶ ۰ نظر
حامد عثمانی

آموزش پرس در فوتسال فایل PDF

طرح درس دومیدانی سهند پارس

فایل پی دی اف آموزش پرس در فوتسال، این فایل در قالب فایل pdf با ۷ صفحه پر محتوا و مفید. استفاده از اشتباهات حریف در زمین بازی یکی از مهارت های هر مربی میباشد. حال مربی خود بازیکنان خود را به عقب میکشد تا حریف خودش دچار اشتباه شود یا بعضی اوقات از روی عمد بازیکنان را به جلو هدایت میکند تا حریف وادار به اشتباه کند. این بیان بالا توضیحی خیلی خلاصه از پرس کردن بود که میتواند با دریافت آموزش پرس در فوتسال فایل PDF بیش از آنچه درباره پرس کردن بیان شده است را یاد بگیرید.فایل به صورت پاورپوینت بوده که اکنون به شکل و فرمت پی دی اف در آمده است.امیدوارم توضیحات تصویر خوبی از فایل به شما داده باشد هر چند به خاطر مهم بودن محتوای آموزش پرس در فوتسال فایل PDF از بیان توضیحات داخل آن کاستم.

 

دریافت

۲۸ آبان ۰۲ ، ۲۲:۰۱ ۰ نظر
حامد عثمانی