جدول ارزش موا غذایی(hamedosmani.blog.ir)
دانلود جدول کالری مواد غذایی دارای دسته بندی انواع مواد غذایی از قبیل حبوبات ، غلات ، گوشت ها ، سبزیجات و میوه ها ، لبنیات ، نوشیدنی ها و همچنین تخم مرغ و عسل می باشد که مقدار ارزش پروتئین ، چربی و کربوهیدرات و کالری ها آن را بیان می کند کل مواد داخل این جدول حدود ۸۰ مورد است.
در تغذیه، کالری به انرژی دریافتی افراد از مصرف مواد غذایی و نوشیدنی و نیز انرژی مورد استفاده در فعالیت های بدنی، اشاره دارد. اگر به برچسب مشخصات مواد غذایی دقت کنید، میزان کالری هر ماده غذایی روی آن درج شده است. بسیاری از برنامه های کاهش وزن نیز حول کاهش کالری دریافتی می چرخند.
اگر می خواهید بدانید بدن شما در حالت های مختلف چه مقدار انرژی را لازم دارد و یا برای اینکه برنامه غذایی فوق العاده ای خودتان برای خود طراحی کنید حتما اینجا کلیک کنید کاملا رایگان است در آنجا خواهید فهمید برای فعالیتی که شما انجام می دهید چه مقدار کالری و همچنین چه میزان پروتئین ، کربوهیدرات و چربی نیاز دارید تا در برنامه غذایی شما وجود داشته باشد بعد آن اقدام به دانلود جدول کالری مواد غذایی نمایید و نهایت استفاده را ببرید
شاید این گونه به نظر برسد کالری های دریافتی فقط با افزایش وزن و چاقی مرتبط هستند، اما باید بدانید که برای سلامتی نیز بسیار مهم هستند. هنگامی که به کالری فکر می کنید، نه فقط رژیم غذایی بلکه میزان فعالیت بدنی تان را نیز باید در نظر بگیرید.
 
 
 
دریافت
حجم: 430 کیلوبایت
توضیحات: (بعد پرداخت بلافاصله لینک دانلود برای شما نمایش داده خواهد شد)