مرکز دانلود فایل های آموزشی رشته تربت بدنی و علوم ورزشی

مرکز دانلود فایل های آموزشی رشته تربت بدنی و علوم ورزشی
هوش مصنوعی طراحی برنامه غذایی SPTylish

۱۴ مطلب در ارديبهشت ۱۴۰۲ ثبت شده است

دانلود موزیک آکاشیک شماره 1

دانلود موزیک آکاشیک

آکاشیک چیه؟ ( akashic/ ækash/ akashik …) من میخوام خیلى خیلى خیلى خیلى ساده براتون توضیح بدم. همتون میدونید ما قبل از اینکه پا به سیاره ى زمین بزاریم؛ یه جایى زندگى میکردیم که الان یادمون نمیاد (بنابر دلایل زیاد) براى همین خداوند تو ایه هاى مختلف میگه بازگشت همه به سوى اوست! بازگشت همه!!! دقت کردید؟ یعنى یه جایى ما از قبل بودیم ؛ الان اومدیم اینجا؛ و دوباره برمیگردیم همون جا با درجات مختلف… روح شما ؛ جواب همه چیزها رو میدونه!
مثلا من چجورى صد هزار میلیارد دلار توى یک روز بدست بیارم؟ روح جوابش رو میدونه. من چجورى میتونم کارى کنم که براى همیشه سلامت بمونم؟ روح جوابش رو میدونه! و حالا شما فرض کنید جواب همه ى سوالات عجیبى که دارید؛ توى یک اتاقى جمع شده به نام آکاشیک!! که اکاشیک زیر مجموعه ى روحه! شما توى اینترنت سرچ کنید؛ اکاشیک رو یک کتابى که توش کلى رازها نوشته شده معرفى میکنه! بیشتر از اینکه درست باشه این توضیحات؛ غلطه! چرا؟ چون اکاشیک کلمه نیست!!!
اکاشیک انرژیه؛ اکاشیک احساسه!!
فکر کنم همتون بدونید که روح میتونه بدون اینکه کلمه اى بیان کنه (زبانى) میتونه پیام رو واضح و شفاف برسونه (ارتعاشى و احساسى) حتى الان تو همین دنیاى خودمون هم میبینیم که تکنولوژى به جایى رسیده که یه چیزایى به مغزتون وصل میشه و خواسته ى شما نوشته میشه…

 

دریافت موزیک آکاشیک شماره 1

 

 

۱۹ ارديبهشت ۰۲ ، ۱۳:۲۱ ۰ نظر
حامد عثمانی

فایل PDF رشد عضلات در بدنسازی و پرورش اندام

پرورش اندام و بدنسازی

 

فایل PDF رشد عضلات در بدنسازی و پرورش اندام یک فایل پی دی اف با 4 صفحه است. این فایل برگرفته از مجموعه فایل های آنچه یک مربی یا یک بدنساز باید بداند، میباشد. اولین فایل این مجومعه درباره چگونگی تحریک و رشد عضلات صحبت کرده است. محتوای این فایل صرفا برای استفاده ورزشکاران بدنساز بخصوص پرورش اندام جهت رشد وبزرگتر شدن عضله میباشد. چگونگی تحریک به انقباض با دو اصل مهم بیان شده است. انواع انقباض را توضیح داده و انقباض های معمول بدنسازی را شفاف کرده است. انواع رشد عضلات و اصول مهم و عوامل تاثیر گذار آن را بیان کرده است. اگر به دنبال پیشرفت و نتیجه گرفتن هستید، توصیه میکنم اصولی تمرین کنید و یا اگر مربی هستید اصولی تمرین طراحی کنید. این مجموعه فایل کمک میکند تا بتونید به راحتی ساز و کار بدن را شناخته و خود برای خود اصولی تمرین و برنامه غذایی و یک روتین عالی ایجاد کنید. مطمئن باشید با این مجموعه فایل ها، که فایل PDF رشد عضلات در بدنسازی و پرورش اندام اولین اون هست نیازی به مربی یا شرکت در کارگاه های مزخرف و حوصله سربر ایران ندارید. همراه ما باشید به امید انتشار علم برای همه

 

دریافت

 

۱۹ ارديبهشت ۰۲ ، ۱۱:۳۴ ۰ نظر
حامد عثمانی

فرم طرح درس روزانه

فرم زرح درس روزانه تربیت بدنی

فرم طرح درس روزانه برای دانشجویان، مربیان و معلمان تربیت بدنی و علوم ورزشی. در خصوص ارائه یک طرح درس عالی و کاربردی و اصولی که با جدیدترین متد ایجاد شده است. این فرم با جدول و عناوین خواسته شده در آن، کمک می کند تا شما با کمتر از یک ساعت زمان حداقل 10 جلسه برای آموزش رشته خاص خود تنظیم و نقشه راه و آموزش خود را مشخص کنید. تعداد صفحات این فایل 1 صفحه و یک جدول میباشد، که در تصویر بالا مشخص شده است. به راحتی با پر کردن بخش ها این جدول به ایجاد یک طرح درس فوق العاده اقدام کنید. البته اگه بدنبال رایگان دریافت کردن این فایل هستید دقیقا جدول داخل تصویر بالا رو برای خودتون رسم کنید. اما همیشه برای گرفتن نتیجه قانون بها رو رعایت کنید تا پیشرفت براتون لذت بخش باشد. برای تهیه این فایل زمانی صرف شده است. فایل قابل ویرایش بوده و میتوانید در هر جا از قبیل: ورد، پی دی اف و یا پاورپوینت کپی و استفاده کنید. این فایل را یک بار برای همیشه برای خود دریافت کنید.

 

 

دریافت

 

۱۸ ارديبهشت ۰۲ ، ۱۰:۵۵ ۰ نظر
حامد عثمانی

پاورپوینت تجزیه و تحلیل بارفیکس درس حرکت شناسی

تجزیه و تحلیل حرکتی بارفیکس - سهند پارس

پاورپوینت تجزیه و تحلیل بارفیکس با 9 اسلاید عالی که به بررسی و تجزیه و تحلیل حرکت شناسی بارفیکس پرداخته است. در این فایل تصاویر کمک زیادی به فهم و درک بهتر کرده، تمام حرکت های قرار گیری دست را بررسی و به توضیح همه موارد حرکت شناسی پرداخته است. همچنین بررسی مکانیکی این حکت را بیان کرده و مواردی از تحقیقات انجام شده در خصوص این حرکت به خوبی حاکی از آن است که با جون دل این پاورپوینت آماده شده است. اگر ارائه ای در این خصوص دارید حتما پیشنهاد میکنم از موارد داخل این پاورپوینت تجزیه و تحلیل بارفیکس استفاده کنید.

 

دریافت

۱۸ ارديبهشت ۰۲ ، ۱۰:۵۳ ۰ نظر
حامد عثمانی

سایت سهند و مشخصات حامد عثمانی

 

مشخصات حامد عثمان

 

سایت سهند و مشخصات حامد عثمانی را در این مقاله خواهید خواند. ایده داشتن یک فروشگاه اینترنتی از سال 1393 در ذهن من بوده است. خیلی دوست داشتم سایتی داشته باشم تا خدماتی راضی کننده به مشتریانم ارائه دهم. در این خصوص با اینکه دانشجوی تربیت بدنی بودم به هر دو حوزه ی علوم ورزشی و فناوری اطلاعات علاقه داشتم. فعالیتم را با وبلاگ نویسی شروع کردم. همزمان با من همکلاسی هایم هم این کار را انجام میدادند. گروه تشکیل داده بودن و دسته جمعی به وبلاگ نویسی و انتشار مقالات مربوط به حوزه ورزشی انجام میدادن، من هم در این گروه بودم. ولی در کنارش حتی قبل از آنها برای خودم وبلاگ داشتم. ورود من به اون گروه بیشتر جنبه یادگیری داشت که واقعا هم برام آموزنده بود. کار دسته جمعی و پیش بردن کار ها در خصوص یک هدف واحد خیلی جذاب و بدیع بود. در این زمان بود که من از اونا پیشی گرفتم، به طور اتفاقی خداوند منو به انجام فروش فایل در وبلاگ هدایت کردن. هنوزم هر چی فکر میکنم چجوری یاد گرفتم و هدایت شدم را نمیدام، فقط این را میدانم که کار خدا بوده و تمام. با یک فایل تجزیه و تحلیل حرکت پرتاب دیسک بود که اگه اشتباه نکنم، شروع کردم. آن هم با قیمت خیلی نا چیز. از اقدامم شگفت زده بودم و سر کلاس به استاد و دانشجویان نشون دادم اولین رو نمایی من از اقدام درآمد زا. اونجا استاد به قیمت محصولم خندید و گفت که خیلی کمه و من کم کم یاد گرفتم که ارزش کارم خیلی بالاست.

حامد عثمانی و جابر عثمانی

 

ادامه دادم به بارگذاری و فروش فایل خوب پیش میرفت اما، روزی همه لینک هایی که ساخته بودم خراب شد و من از نو شروع کردم از صفر. این بار با سیستم مدیریت محتوای وردپرس یک سایت زدم دامنه اون یادم نیست. اما شد و در عمل خودش رو نشون داد که میشود. بالا و پایین کردم از افزونه ها استفاده کرد و در آخر یک سایت خوب درآوردم، البته هنوز وبلاگم بودو وبلاگ رو لینک داده بودم به اون سایت. چند سالی با وبلاگ بودم و نمیشد که ولش کنم. هنوزم ولش نکردم. در آخرای تحصیلم با دوستی آشنا شدم ( حسین جمالی) که برنامه نویس بود و زبان php رو ازش یاد گرفتم البته اون فقط میگفت چجوری و گاهی سورس میداد و من میرفتم ساعت ها تمرین میکردم تا یاد بگیرم یعنی ماهیگیری، که در آخر دست و پا شکسته یادگرفتم. پایان تحصیل فرا رسید و من عاشق رفتن به فرانسه بودم و دوست داشتم از بچگی اونجا برم. همین امر تلاش من رو برای ادامه تحصیل در مقطع بالا تر را کم رنگ کرد و رفتم خدمت مقدس سربازی. در کل دوران خدمت به این که خودم از صفر مطلق کد بنویسم و سایتم رو طراحی کنم فکر میکردم. تو خدمت فکر میکردم و تو مرخصی کد میزدم. اسمش رو نمیدونم سر چی انتخاب کردم به گمانم به خاطر این که استقامتم عین کوه بود و از اسم سهند هم خوشم میومد، سهند پارس رو انتخاب کردم.

 

ادامه مقاله

 

 

۱۶ ارديبهشت ۰۲ ، ۱۱:۴۸ ۰ نظر
حامد عثمانی

تغذیه در دوران نوجوانی ، بزرگسالی و سالمندی

اصول تغذیه ورزشی

تغذیه در دوران نوجوانی ، بزرگسالی و سالمندی. محتوای این فایل برگرفته از کتاب تغیذه و بیولوژی ورزشی است. با توجه به سن، جنسیت، بلوغ، عملکرد و فعالیت میزان نیاز بدن ما به مواد غذایی متفاوت خواهد بود. از این رو داشتن تغذیه سالم و اصولی عملکرد بدن چه جسمی و چه روانی و شخصیتی را بهبود میبخشد. پس لازم است، یک برنامه تغذیه اصولی داشته باشیم و بدانیم چه مواد غذایی را باید وارد بدن خود کنیم. این فایل با محتوای عالی خود که یک تحقیق بی نظیره میتواند کمکی باشد تا شما به راحتی بتوانید از اصول تغذیه سر دربیاورید و اطلاعات کافی در خصوص طراحی یک برنامه غذایی داشته باشید.

 

 

دریافت

 

 

۱۶ ارديبهشت ۰۲ ، ۱۰:۲۹ ۰ نظر
حامد عثمانی

تحقیق فناوری و توانمندسازی ورزش بانوان

فناوری اطلاعات در ورزش بانوان

 

تحقیق فناوری و توانمندسازی ورزش بانوان برگرفته از درس فناوری و اصلاعات میباشد. امروزه در همه زمینه ها حوزه ها تاثیر فناوری اطلاعات به چشم میخورد. صنعت ورزش هم از این قاعده مستثنا نیست. تحقیق فناوری و توانمندسازی ورزش بانوان در فایل پاورپوینت با 18 اسلاید عالی و توضیحات کامل که به همراه شکل و تصویر است، به ما می آموزد که چونه میشود با استفاده از این نعمت الهی در خصوص توانمندسازی ورزش بانوان اقدام و نتیجه بگیریم. اگر تحقیق یا مقاله ای در این زمینه یعنی فناوری و تاثیر آن در توانمندسازی ورزش بانوان دارید توصیه میشود خواند این فایل ضرور است. بخصوص برای دانشجویانی که دوست دارند در این زمینه یک ارائه عالی بدهند. این فایل قابل ویرایش بوده و میتوان به دلخواه تضاویر یا سایر محتوای آن را ویرایش کرد.

 

دریافت

۱۶ ارديبهشت ۰۲ ، ۱۰:۲۶ ۰ نظر
حامد عثمانی

طرح درس 15 جلسه‌ای پیلاتس در فایل ورد

طرح درس پیلاتس - سهند پارس

 

طرح درس 15 جلسه‌ای پیلاتس. در فایل قابل ویرایش ورد. 15 جلسه را به طور شفاف طرح ریزی کرده است. این جداول همان طور که در تصویر بالا مشخص است. دارای چند ستون موضوع، سازماندهی، زمان و توضیحات است که برای شروع کلاس، بدنه اصلی تمرین، مرور فعالیت جلسه قبل و... تنظیم شده است. این فایل را به راحتی ویرایش میشود و میتوانید با تغییرات دلخواه روی آن بهره وری آن را تا هر اندازه دوست دارید افزایش دهید.

 

دریافت

۱۶ ارديبهشت ۰۲ ، ۱۰:۲۴ ۰ نظر
حامد عثمانی

مراحل رشد و پیشرفت در ورزش_استعدادیابی ورزشی

استعدایابی ورزشی

 

مراحل رشد و پیشرفت در ورزش (پرورش استعدادها) یک فایل عالی در جهت استعدادیابی ورزشی میباشد. این فایل برای دانشجویان تربیت بدنی ضروری است زیرا که میتوانند با این سری فایل ها، در شغل مربیگیری، معلمی و یا دبیر بهترین عملکرد را داشته باشد. از این رو این فایل برای خوانواده های محترم هم اهمیت دارد که با مطالعه این فایل ها بتوانند استعداد ورزشی کودک خود را شناسایی و در راه علاقه به ورزش آن را به سطح حرفه ای برساند.

 

دریافت

۱۶ ارديبهشت ۰۲ ، ۱۰:۲۱ ۰ نظر
حامد عثمانی

بیماری‌های کلیه و دیورتیک‌ها درس فیزیولوژی

دیورتیک ها و بیماری های کیله کتاب گایتون

 

بیماری‌های کلیه و دیورتیک‌ها درس فیزیولوژی فصل مربوط به کلیه از کتاب گایتون. در فایل پاورپوینت با 12 اسلاید عالی به همراه تصاویر. در این پاورپوینت با همه بیماری های کلیوی و علل و ابتلا به آن، راه پیشگیری و راه درمان آن آشنا میشود. محتوای این فایل بر اساس فصل مربوط به کلیه کتاب فیزیولوژی گایتون می باشد. امیدوارم با دانلود این فایل بتوانید بهترین بهره را ببرید. همچنین این کتاب فیزیولوژی گایتون خود منبع مهم آزمون ها ارشد استخدامی و غیره میباشد حتما پیشنهاد میکنم این کتاب را مطالعه کنید.

 

دریافت

۱۶ ارديبهشت ۰۲ ، ۱۰:۱۹ ۰ نظر
حامد عثمانی