مرکز دانلود فایل های آموزشی رشته تربت بدنی و علوم ورزشی

مرکز دانلود فایل های آموزشی رشته تربت بدنی و علوم ورزشی
هوش مصنوعی طراحی برنامه غذایی SPTylish

۲۱ مطلب در آذر ۱۴۰۱ ثبت شده است

دانلود پاورپوینت مبانی رشد حرکتی در کودکان

کتاب مبانی رشد حرکتی کودکان

دانلود پاورپوینت مبانی رشد حرکتی در کودکان، تالیف دکتر مهدی شهبازی استاد یار دانشگاه تهران. این فایل قابل ویرایش میباشد. مباحث موجود در این کتاب: دلایل مطالعه رشد حرکتی، طبقه بندی های موسوم تقویم سنی، مراحل رفتار حرکتی، باروری تا تولد، عوامل موثر بر رشد پس از تولد، ویژگی های نمو قبل از تولد و مباحث دیگر. این فایل دارای ۶۴ اسلاید میباشد، که محتوای فارسی و لاتین را به همراه تصاویر شامل میشود.

 

دریافت

۳۰ آذر ۰۱ ، ۲۳:۵۹ ۰ نظر
حامد عثمانی

دانلود pdf کتاب آسیب شناسی محمد حسینی

کتاب آسیب شناسی دکتر محمد حسینی

دانلود pdf کتاب آسیب شناسی محمد حسین یک فایل خلاصه شده از این کتاب می باشد، که دارای ۷۵ صفحه تایپ شده است. بجز فصل آخر، بیست فصل کتاب آسیب شناسی رو بسیار روان و تفکیک شده خلاصه نویسی شده است. هر بخش این فایل مفید بوده و به جرات می توان گفت منبع مناسبی برای آزمون ها است، بخصوص آزمون ارشد و استخدامی. لازم به ذکر است که در این فایل هیچگونه تصویری وجود ندارد و همه اطلاعات و توضیحات آن تشریحی است، با همه این ها شخصا از این فایل استفاده فراوان برده‌ام امیدوارم به کار شما هم بیایید.

 

دریافت

۳۰ آذر ۰۱ ، ۲۳:۵۷ ۰ نظر
حامد عثمانی

دانلود pdf خلاصه مدیریت دکتر مهرزاد حمیدی(دست نویس)

خلاصه کتاب مدیریت سازمان و اجرای مسابقات ورزشی دکتر حمیدی

دانلود pdf خلاصه مدیریت و طرز اجرای مسابقات ورزشی دکتر مهرزاد حمیدی در ۲۵ صفحه فایل پی دی اف. این فایل به صورت دست نویس میباشد، با حجم ۴۹مگابایت. هشت فصل این کتاب کامل دست نویسی شده و منبع مناسبی برای آمون دانشگاهی این درس است. لازم به ذکر است که بعد خرید دانلود pdf خلاصه مدیریت دکتر مهرزاد حمیدی به سایت آپلود دات آی آر منتقل خواهید شد. این فایل با دست خط خوانا آماده شده است و خلاصه مو به موی کتاب اصلی می باشد. چنان چه در دریافت این فایل مشکلی رخ داد با شماره درج شده در پایین این صفحه تماس بگیرید.

 

دریافت

۳۰ آذر ۰۱ ، ۲۳:۵۵ ۰ نظر
حامد عثمانی

دانلود pdf حرکات اصلاحی و وضعیت بدن

دانلود کتاب حرکات اصلاحی

دانلود pdf حرکات اصلاحی و وضعیت بدن، این فایل در ۷۳ صفحه میباشد، هر آنچه درباره وضعیت بدن و حرکات اصلاحی باید بدانید در این فایل موجود است. عناوین بیان شده در این فایل: تعریف وضعیت بدن یا پوسچر، تجزیه و تحلیل پوسچر، وضعیت نوتر یا خنثی، رفلکس یا واکنش اصلاح وضعیت، علل و عوارض پوسچر، پوسچر ایدآل و مطلوب، تاثیر عادات بد بر پوسچر و مثال های آن، تاثیر پوسچر بد بر عضلات، قطعه بندی قامتی، نماهای مورد ارزیابی و انواع پوسچر، انواع سندروم، ارزیابی عضلات و روش های ارزیابی آن. فایل حاضر دارای تصاویر و مرتب شده است.

 

دریافت

۳۰ آذر ۰۱ ، ۲۳:۵۲ ۰ نظر
حامد عثمانی

دانلود پی دی اف کتاب 101 نکته طلایی برای تناسب اندام

 نکته طلایی برای تناسب اندام

دانلود pdf کتاب 101 نکته طلایی برای تناسب اندام، یک فایل ۲۱ صفحه ای عالی و ضروری برای افرادی که به تناسب اندام خود اهمیت میدهند. شاید روزانه از مربیان متخصصان و افراد مختلف درباره تناسب اندام، کاهش و افزایش وزن، برنامه غذایی و تمرینی و همچنین شیوه زندگی خوب گفته ها و نکاتی شنیده باشید. درست یا نادرست بودن آنها میتواند ثابت شود، اما در این فایل شما هر آنچه لازم است را بطور صحیح و اصولی فراخواهید گرفت. با دانلود pdf کتاب 101 نکته طلایی برای تناسب اندام، مربی و مهندس بدن و سلامتی خود خواهی بود. نکاتی بینظر در همه حیطه های یک اندام متناسب و ایدال.

 

دریافت

۲۶ آذر ۰۱ ، ۲۳:۵۶ ۰ نظر
حامد عثمانی

دانلود پاورپوینت مکمل های ورزشی

همه چیز درباره مکمل های ورزشی

دانلود فایل پاورپوینت مکمل های ورزشی با 66 اسلاید مفید به پیرامون تجزیه و تحلیل مکمل های ورزشی پرداخته است. دستور مصرف هر یک از این مکمل ها را بیان کرده، درباره مکمل مورد نیاز هر نفر صحبت شده و بهترین زمان مصرف و دیگر اطلاعاتی در این خصوص در اختیار شما قرار داده است. این فایل میتواند منبع مهمی برای شناخت و نحوه استفاده از مکمل های ورزشی باشد. هر مکمل ورزشی دارای ساز و کاری میباشد و این فایل به طور کامل به بررسی همه آنچه بیان شده است پرداخته است.

 

دریافت

۲۶ آذر ۰۱ ، ۲۳:۵۱ ۰ نظر
حامد عثمانی

دانلود فایل ورد طرح درس ژیمناستیک

فایل ورد طرح درس ژیمناستیک

طرح درس ژیمناستیک در قالب فایل ورد (doc) قابل و یرایش میباشد، این طرح درس فقط یک جلسه تمرین ترم تابستانه ژیمناستیک پایه حرکت چرخ وفلک پیچ پرداخته است. موارد و مباحثی که بیان شده است ردیف و گام های اجرای هر موضوع از قبیل: صف بندی و حضور و غیاب، گرم کردن عمومی و اختصاصی، آموزش مهارت های این حرکت، ارزشیابی موارد تدریس شده و همچنین زمان، امکانات و وسایل مورد نیاز یک جلسه آموزشی است. با اینکه این طرح درس ژیمناستیک فقط یک جلسه را پوشش داده اما باتوجه به دقیق بودن کار و نشان دادن راه و نقشه اداره یک کلاس آموزشی مهارت های ژیمناستیک، میتوان تا هر اندازه که لازم است از این یک جلسه الگو گرفت و به طراحی یک طرح درس عالی در خصوص آموزش تک تک مهارت های اینرشته اقدام نمود. امیدوارم این طرح درس گرهگشاه کار شما باشد و بتوانید بهترین کلاس را اداره نماید.

 

دریافت

۲۶ آذر ۰۱ ، ۲۳:۴۶ ۰ نظر
حامد عثمانی

تجزیه و تحلیل شنای قورباغه (حرکت شناسی)

تجزیه و تحلیل حرکتی شنای قرباغه

تجزیه و تحلیل شنای قوباغه حرکت شناسیهمه حرکت های دست شنای قورباغه را بررسی میکنه، تمامی عضلات درگیر در این حرکت رو معرفی میکنه و دامنه های حرکتی و نوع حرکت رو کامل توضیح داده . یک فایل مناسب در قالب پاورپوینت هست که قابل ویرایش و مناسب برای ارائه های کلاسی و امتحانات و همچنین برای توضیح و آموزش بهینه و مفید شنای قورباغه.

 

دریافت

۲۶ آذر ۰۱ ، ۲۳:۱۲ ۰ نظر
حامد عثمانی

دانلود پاورپوینت تمرینات پلایومتریک

تمرینات پلایو متریک در فیال

تمرینات پلایومتریک جهت افزایش توانایی فرد در ترکیب سرعت و قدرت است. در اثر تمرین پلایومتریک ورزشکار شروعی سریعتر و تغییر جهتی تندتر خواهد داشت، دانلود فایل پاورپوینت تمرینات پلایومتریک این امکان رو به شما میده تا در 35 اسلاید همه چیز رو درباره این نوع تمرینات بدونید. مباحثی که در اینجا بیان شده است عبارتند از: تکامل تمرینات پلایومتریک، فیزیولوژی پلایومتریک، تعریف و نحوه کار تمرینات پلایومتریک، اصول تمرینات و ظرفیت تمرینی و همچنین طرح برنامه.

 

دریافت

۲۶ آذر ۰۱ ، ۲۲:۵۵ ۰ نظر
حامد عثمانی

جزوه حرکت شناسی عضلات کمربند شانه

حرکت شناسی عضلات کمربند شانه

جزوه حرکت شناسی عضلات کمربند شانه و مفصل های آن معرفی میشوند، سر ثابت و متحرک همچنین عملکرد آنها بطور کامل بررسی میشود. این فایل PDF دارای ۳۵ صفحه میباشد که به طور مفصل و دقیق به تجزیه و تحلیل حرکتی این گروه عضلات پرداخته است. گردآوری این جزوه توسط رتبه ۱۴ آسیب شناسی و حرکات اصلاحی کنکور ارشد سال ۱۳۹۸ میباشد.

 

دریافت

۲۶ آذر ۰۱ ، ۲۲:۵۲ ۰ نظر
حامد عثمانی