دانلد موزیک آکاشیک

دانلود موزیک آکاشیک akashik شماره 2 که بسیار بسیار زیبا و آزاد کننده روح میباشد. با این موزیک مدتی هست زندگی میکنم، بخصوص زمانی که میخوام به ایده یا موضوعی عمیق بشم هندزفری میزارم گوش میدم. باور کنید انقد الهامات زیادی از جانب خداوند دریافت میکنم که هیرت زده میشم که واقعا چقدر میتونه یک موزیک مفید باشه. در مورد اینکه آکاشیک چی هست تو توضیحات موزیک آکاشیک شماره 1 کامل در موردش گذاشتم حتما بخونید چون حرفای من تنها نیست و هستن عزیزانی که پی به این قدرت بی اندازه برده اند.
بنا به تجربه خودم یه حرفی رو میخوام بزنم و اون اینکه، این موزیکا برای هر انسانی ضروریه و در شرایط حال تنها راهی که ما میتونیم آزادی واقعی حتی در فکر کردن داشته باشیم و اسیر ماتریکس و هزارتوی این شرایط نباشیم. دانلود کنید گوش بدین، الهام بگیرید و زندگی خودتون رو خودتون بسازید با لذت بردن، با احساس آرامش، با ارتباط با خداوند بزرگ و با ارسال فرکانس قوی.
امیدوارم از این موزیک لذت ببرید چون این موزیک کاری میکنه واقعا انتظارشو ندارید، برای برخی با همون بار اول و برخی با بار ها و بارها گوش دادن. بستگی به اعتماد شما عزیزان به این موزیک های آکاشیک داره.

 

 

دریافت