عبارات تاکیدی جذب ثروت و فراوانی

 

عبارات و جملات تاکیدی بی نظیر و فوق العاده برای جذب ثروت و حال خوب ضروری هستند. خیلی از دوستانم از من سوال میکنند چگونه همیشه حال خوبی داری و همیشه خدا شادی؟!! هر وقت بهشون میگم چون در مسیر هدفم قرار دارم و ذهنم را بر روی چیز های غیر از این بستم. باز سوال میپرسن چطوری؟ میشینم یک ساعت توضیح میدم که یکی از آسون ترین راه هایی که میتونید تو مسیرتون باشید، همین عبارات تاکیدی و جملات انرژی بخشه. اما چیزی که باعث شد این مقاله رو بنویسم دقیقا بیان نکته ایه که بقیه افراد دقت نمیکنند.
خیلی از افراد به ویژه از دوستان من به تقلید از من شروع میکنند به تکرار و قرائت عبارات تاکیدی، انگار دلیل اصلی موفقیت استاد حامد عثمانی (البته خیلی راهه تا به این مقام برسم) همین عبارات بوده که شبیه یک ورد جادویی زندگی و شخصیت منو تغییر داده. برگردید به اولین جمله این مقاله «عبارات و جملات تاکیدی بی نظیر و فوق العاده برای جذب ثروت و حال خوب ضروری هستند.» بله دوستان واقعا به خاطر وجود این جملات به مسیرم ادامه دادم و موفقیت رو روز به روز بدست میارم. این خود جملات نبودن که بهم نیروه بخشیدن و شادم کردن و انرزی منو دو چندان کردن بلکه عواملی که در ارائه این جملات به من دخیل بودند این کار رو انجام دادن.

 

 

برای ادامه مقاله کلیک کنید