با سلام و احترام

بنده حامد عثمانی متولد 1373 زاده شهرستان خواف، استان خراسان رضوی و ساکن مشهد هستم . تحصیلات دبیرستانم  را در رشته تجربی و دانشگاهی را کارشناس تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه فردوسی مشهد گذرانده ام. با افتخار زندگی رو به پیشرفتی دارم و در حال حاضر با مدارک مربیگری مشغول این شغل در رشته های آمادگی جسمانی و ارتقاع سطح عملکردی هستم. دیگر حوزه فعالیت من راه اندازی استارت تاب و ایجاد ، اجرا و مدیریت پروژه های نوپا است. همچنین در حال حاضر در دنیای مجازی فروشگاه اینترنی و شرکتی تحت عنوان سهند پارس دارم که کار خود را با تولید و فروش فایل های آموزشی شروع کردم .

زمینه علاقه من:

1- ایده پردازی ، ایجاد بیزینس، سیستم سازی و همچنین مدیریت پروژه های شغلی است (چه ایجاد و چه ارتقاء).

2- برنامه نویسی و ایجاد سایت های مربوط به کسب و کار

3- ورزش به ویژه فوتسال

4- سفر

یکی از چیزهای این دنیا را برای من قشنگ و زیبا کرده است وجود امکانات و خدماتی هست که هر روزه رو به افزایش است و آسایش و راحتی کار را برای انسان ها بیشتر و بیشتر می کند باور کنید شما در عصری زندگی می کنید که حتی بزرگترین پادشاهان تاریخ هم همچین امکاناتی را نداشته اند، این گفته من برای این است که شاید یادآور شوم تا هزاران بار خدا را برای این همه نعمتی که در اختیار دارید ، برای این همه فرصت و ایده ای که به صورت نامحدود به وجود آورده و برای این همه روزی و زیبایی او را شکر کنید.

تصاویر من:

حامد عثمانی

 

با تشکر از همراهی شما
حامد عثمانی

اطلاعات بیشتر در سایت سهند پارس
 

 

 

 ایمیل: hamed6iran@gmail.com

 آی دی تلگرام: hamed6iran@

 ای دی اینستاگرام: hamed6iran@

 تماس: 09158353316