بهترین روش قیمت گذاری برای محصولات و خدمات

 

جالب ترین روش قیمت گذاری که بسیار مفید و جذاب است رو در این مقاله بخوانید. در این مقاله با روشی مقعول برای قیمت گذاری خدمات و محصولات، به نام قیمت گذاری به روش یک دلال آشنا خواهید شد. در بازار امروزی قیمت گذاری بسیار مهم است، چرا که اولین چیزی است که مشتری بعد پیدا کردن نیاز خود به آن توجه میکند قیمت آن محصول یا خدمت میباشد. با این وجود توجه به صحیح بودن قیمت گذاری بسیار اهمیت دارد. قیمت و اعتبار محصول یا کسب و کار و یا برند با هم ارتباط دو طرفه دارند و بر هم اثر مستقیم میگذارد. هر چه قیمت بالا باشد نشانه ارزش و کیفیت محصول است(اما نه زیاد پرت رویایی و یا محصول بنجول) و هر چه اعتبار و ارزش محصول بالا باشد قیمت هم به مراتب بالا خواهد بود.
با اهمیت قیمت محصول در بازار متوجه میشویم که باید اصول و شرایطی را برای قیمت گذاری رعایت کنیم. این اصول روش هایی هستند که به طور معمول و منطقی در بازار دیده و لمس میشود. نمونه این روش ها را عنوان میکنیم و بعد میپردازیم به روشی که استاد اسم اون رو گذاشته قیمت گذاری یک دلال، انواع قیمت گذاری های به شرح زیر است، که به طور کلی برای قیمت گذاری سه استراتژی معروف وجود دارد:

 

برای ادامه مقاله و دریافت فرمول قیمت گذاری به روش یک دلال کلیک کنید.